Meteen naar de content

KORTINGEN TOT WEL 50%

    Veel gestelde vragen

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    De gemiddelde leveringstermijn bedraagt 10-15 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dankzij dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en de producten aanbieden tegen een lagere prijs dan de concurrentie en zelf de verzendkosten voor onze rekening nemen.


    De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

    In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd. Helaas kan een bestelling soms vertraging oplopen in het leveringsproces. U kunt de status van uw bestelling controleren via de order tracking pagina op de website.


    Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem contact met ons op.


    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten van de bestelling zijn voor onze eigen rekening en zijn GRATIS tenzij anders vermeld.


    Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik het terugsturen?

    Ja, u kunt elke bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Neem contact met ons op via info@ovantos.nl


    Waar kan ik mijn Track and Trace code vinden?

    Op de pagina "Uw bestelling volgen" kunt u uw e-mailadres invullen om uw pakket te volgen.


    Mijn Track and Trace geeft geen informatie, hoe kan dat?

    Track and Trace-informatie is beschikbaar vanaf het moment dat uw pakket aankomt bij het postorderbedrijf. Houdt u er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

    Veilig betalen met iDeal

    Betaal veilig en gemakkelijk!

    Niet goed. Geld terug.

    Als het niet is wat je zoekt, geen probleem. We helpen u graag!

    Klantenservice

    Heb je hulp nodig? Wij staan klaar voor u!